Szolgáltatók Még több autót akarnak eladni a megújult Skoda-üzletekben

Még több autót akarnak eladni a megújult Skoda-üzletekben

autopro.hu | 2014.12.09 16:26

Még több autót akarnak eladni a megújult Skoda-üzletekben

A Skoda több mint húszéves fejlődéséről beszélhetünk Magyarországon, ami idén a modellek és az ezekkel kapcsolatos kommunikáció mellett a márkakereskedések arculatának megújulásával jár együtt.

Hirdetés

– Nem elég, hogy új, korszerű autókat kínálunk, de megújítjuk azokat a helyeket is, ahol az emberek találkozhatnak újdonságainkkal, megújítjuk szalonjainkat – mondta el Dalnoki Balázs márkaigazgató, amikor bemutatta az első megújult szalont, a Tétény Autóház kereskedést. – 2015. december 31-ig mind a negyven magyarországi kereskedés új arcot ölt, 2018 végéig pedig a belső kialakításuk is megváltozik, a jelenlegi arculatot világos, korszerű, emberközpontú dizájn váltja.

A Volkswagen csoport 2018-ban világelső akar lenni az autópiacon, ehhez az kell, hogy a Skoda márka a jelenlegi egymillióról addigra 1,5 millióra növelje éves értékesítését. A nehézségekkel küszködő európai piacokon komoly kihívást jelent a fejlődés, ezt a márka az új modellek mellett kommunikációs stratégiával segíti. A márkaigazgató emlékeztetett, hogy két évvel ezelőtt ezt az utat nyitotta a logó finomítása, amely az új formanyelvet elsőként tükröző Citigóval jelent meg az utakon. Jelenleg a Superben kívül már minden modell a megújulás hírnöke, és az új zászlóshajóra sem kell már sokat várni, utódja júliusban érkezik.

Az idei évet Dalnoki Balázs az egyik legjobbnak nevezte, aki 2014-ben 8500 autó értékesítésével számol és azzal, hogy a márka az első háromban végez 12 százalékos piaci részesedéssel. 2015-tel kapcsolatban még optimistább a márkavezető, az értékesítők megcélozzák a tízezres darabszámot. Megtehetik, hisz az év első felét az új Fabia, az év második felét pedig az új Superb aranyozza be.

Kiemelt Partnereink