Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A kecskeméti csapat újabb lépést tett az önvezető rendszerek felé
2024.04.19 16:23Több ezer Cybertruckot hív vissza a Tesla
2024.04.19 15:22Az USA nyomására Mexikó is keresztbe tesz a kínai autógyártóknak
2024.04.19 14:21Így lesz elég magyar alapanyag az ipar számára
2024.04.19 13:17Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Így fest az új A8: már tesztelik a négykarikás zászlóshajót
Idén szinte biztosan nem kezdik meg a méretes prémium modell értékesítését, a lényeget azonban már megtudtuk az újabb generációról.
Ahhoz, hogy 2017-ben, esetleg 2018 folyamán elkezdődhessen az új Audi A8 sorozatgyártása, közúton is tesztelni kell a jövevényt. Ilyenkor általában valamilyen álcázással igyekszik a gyártó elrejteni a fontos részleteket a kíváncsi szemek elől, ám sok apróság így is láthatóvá válik.
Például az, hogy a sorozatgyártásra szánt modell felépítésénél igen alaposan merítettek ihletet a tervezők a Prologue tanulmányautóból. Vékonyka C-oszlop, alacsonyabbnak tűnő tetővonal, hatszögű hűtőrács, egyedi lámpatestek mutatják az irányvonalat, amerre várhatóan az új A6 és A7 rokonok is haladnak majd külcsíny tekintetében.
Az arányokból szakírók arra következtetnek, hogy korábbi sejtések ellenére nem a Porsche által fejlesztett MSB platformra épül a jármű, hanem az MLB platform legújabb változata köré épül a karosszéria. Hátsókerék-hajtás helyett összkerékhajtást kaphat az új A8, a vezetési segédletek között pedig az Audi saját Traffic Jam Pilot rendszere is a sofőr rendelkezésére áll majd, amely nagyjából 60 kilométeres óránkénti tempóig képes önvezetésre.