Gyártók Új vezető a BMW Magyarország menedzsmentjében

Új vezető a BMW Magyarország menedzsmentjében

autopro.hu | 2014.10.01 09:27

Új vezető a BMW Magyarország menedzsmentjében

Október 1-jétől Salgó András veszi át a vállalati kommunikációs feladatok vezetését a BMW Magyarországnál, az eddigi szóvivő, Jávor Dániel a jövőben a Mini márka magyarországi irányításáért lesz felelős.

Hirdetés
Salgó András

Salgó András a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karán szerezte diplomáját marketing szakon és 2002 óta foglalkozik autóipari kommunikációval, illetve kereskedelemmel. A General Motors Chevrolet, Cadillac és Corvette márkáival marketingesként, a Porsche Hungaria Audi divíziójánál értékesítési területen szerzett tapasztalatot. Az Opel márkánál előbb a regionális üzletfejlesztésért, majd az utóbbi négy évben a Balti-államok és egyéb feltörekvő piacok sajtókommunikációjáért volt felelős.

Jávor Dániel 2007 óta látta el a BMW Magyarország vállalati kommunikációs vezetői feladatait. Októbertől, egy újonnan létrehozott pozícióban, mint Mini menedzser, a brit prémium márka magyarországi sikeréért lesz felelős, így többek között az ő feladata lesz az értékesítési és marketing feladatok menedzselése a magyar piacon.

Kiemelt Partnereink