Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Hatékonyabb invertereken dolgozik a Fraunhofer
2024.04.26 12:20Ezer kilométer egy töltéssel? Ezt ígéri a CATL
2024.04.26 10:22Három üzeme is leállt a Stellantisnak
2024.04.26 09:18Szerszámgép innovációk sorát hozza az MTC az Ipar Napjaira
2024.04.26 08:23Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Meghökkentő arcot kapott a Toyota Aygo
- Készítsünk egyre jobb autókat, amelyek egyre élvezetesebben vezethetők - Akio Toyoda ezen vezérelve határozta meg az új modell fejlesztését.
A jármű a korábbi Aygóra épít, ám "játékosabb" dimenzióba helyezi önmagát. Az autó dizájn-témájának neve j-playful, közvetlen utalásként a kortárs japán ifjúsági kultúrára, ami az erőteljes és kifejező formákat helyezi előtérbe.
Az új játékos |
- Az volt a legfontosabb célom, hogy olyan autót alkossak, amibe az emberek beleszeretnek. Az A-szegmens autóinak legfőbb vonzerejét hagyományosan a praktikumuk és kompakt kialakításuk jelenti, meg persze az árcédulájuk. Csakhogy az esetek túlnyomó részében ezekből az autókból hiányzik a csábítás. Egyszerűen kevés olyan dolgot kínálnak, ami miatt az ember tényleg vágyik rájuk, ami miatt újra meg újra fellapozza a brossúrát, míg végül úgy dönt, hogy éppen ezt az autót veszi meg - így vélekedik David Terai, az új Aygo főmérnöke.
Nem véletlen, hogy mind a karosszéria, mind pedig az utastér úgy készült, hogy rengeteg változatban lehessen kialakítani. Így az új Aygo nemcsak a vezetés, hanem a személyre szabhatóság élményét is kínálja, amit mindenki a saját ízlése szerint formálhat. Tíz külső részegység könnyen kicserélhető alternatív színvilágú vagy kidolgozású elemekre, hogy az autósok megalkothassák saját modelljüket. Az intelligens építési módnak és az átgondolt beszerelési eljárásnak köszönhetően ez a fajta személyre szabás egyszerű és megfizethető, így mind az autó ára, mind pedig szállítási határideje megfelel az A-szegmensben megszokott elvárásoknak.
Többféle színösszeállításban is megmutatjuk az új modellt |
Az új Aygo motorházában a Toyota 3 hengeres, 1 literes VVT-i erőforrásának továbbfejlesztett változatát találjuk. A saját méretosztályában még mindig az egyik legkönnyebbnek számító motort a mérnökök több ízben is áttervezték, fokozva teljesítményét, egyben tovább csökkentve üzemanyag-fogyasztását és CO₂-kibocsátását.