Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Szilárdtest akkukat gyártana 2025-től a Nissan
2024.04.19 04:19Új árazási struktúra jön Európában a Supercharger hálózathoz
2024.04.18 17:17A StudentTechLab a jobb stratégiára fókuszál
2024.04.18 16:22Még több kínai OEM épít autógyárat Európában a Bosch szerint
2024.04.18 15:20Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Magyar motor a Mokkában
Az Adam, az Astra, a Meriva, az Insignia, a Zafira, a Cascada után a Mokka is szentgotthárdi motort kap, ráadásul a legtakarékosabbat, az 1,6 literes turbódízelt.
A korábban csak Dél-Koreában gyártott Opel Mokka dízelváltozatát még a koros, 1,7 literes Isuzu-gyökerű erőforrás hajtotta. Eddig. Miután a Mokkát Spanyolországban kezdték gyártani, a népszerű szabadidő-autó megkapta a szentgotthárdi 1.6 CDTI 136 lóerős változatát. A modellt új motorjával a Párizsi Autószalonon mutatja be a márka. Az erőforrás a Mokkában is 320 newtonmétert képes mozgósítani, szériában kapja a stop-start rendszert, hatfokozatú kézi váltója hosszú áttételezésű. A Mokka magyar motorjával 9,9 másodperc alatt gyorsul fel száz kilométer/órás sebességre, a végesebessége 191 kilométer/óra. A modern konstrukciónak hála az öngyuladós motorral szerelt Mokka 20 kilóval könnyebb, ami jó hatással van az elődnél alacsonyabb étvágyára is.
Ezt a Mokkát még nem magyar motor hajtja |
A kereskedésekbe várhatóan 2015 elején érkeznek meg azok a példányok, amelynek motorterébe a Szentgotthárdon gyártott, teljesen alumínium turbódízelt szerelik. A 130 lovas 1,7-est váltja le az új motor, a 110 lóerős 1,7 CDTI továbbra is a kínálatban marad.