Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Komoly tervei vannak az IT-vel a magyar kormánynak
2024.04.26 16:23Továbbra is kudarc a Ford e-autós részlege
2024.04.26 15:21Ismét a legvonzóbb magyar munkahelyek között a Mercedes
2024.04.26 13:19Hatékonyabb invertereken dolgozik a Fraunhofer
2024.04.26 12:20Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Az Ibiza, a Toledo és a Leon dobta meg a Seat eladásait
A spanyol márka az év januárja és augusztusa között világméretekben 257 800 gépkocsit szállított vevőinek, ez 10,1 százalékkal volt magasabb, mint a tavalyi 234 200 darabos mennyiség.
Az össz-európai piacon a vállalat 217 600 gépkocsit adott át vevőinek, ez 13,5 százalékkal volt több, mint a 191 700 darabos mennyiség 2013-ban. Különösen örömtelien alakultak az eredmények a kelet- és közép-európai piacokon - így Magyarországon is - a régióban a spanyol, márka a tavalyi 10 300 darabról 60,5 százalékkal, azaz 16 600 darabra tudta növelni a piacra kerülő Seatok számát.
Hazánkban a Seat értékesítés 18 százalékkal emelkedett az év első 8 hónapjában, szeptember végéig pedig várhatóan 11 százalékal bővül majd a magyar piacon forgalomba helyezett Seatok száma. Ez a bővülés az Ibiza hagyományosan jó elfogadottsága mellett a megújult és számos változatban elérhető Leon család - elsősorban a három és ötajtós változat és a kombi - valamint az új Toledo üzleti partnerek általi keresettségének tulajdonítható. Ez a három típus adja ugyanis a flotta-megrendeléseinek szinte teljes volumenét, melyek között számos kis- és középvállalat valamint nagyobb cég szerzett be Seatokat. A céges forgalomban megjelent 8-10 autós tételek mellett jól szerepelt a márka számos idén lezárult nagyobb állami vagy közületi flottavásárlásban is.