Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
Új ötletekkel készül a PEngineers a Techtogetherre
2024.04.23 16:18Új szén-dioxid-megkötő módszert tesztelését kezdi meg az OMV-Petrom
2024.04.23 15:24Achim Grewe lesz az Audi Hungaria új pénzügyi igazgatója
2024.04.23 13:22Kibővíti e-autó-komponenseinek gyártását a BMW
2024.04.23 12:16Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
A BMW-t is elérte a légzsákbotrány
A gyártó megelőző jelleggel 120 ezer autójának visszahívására kényszerül a biztonsági berendezés hibája miatt az Egyesült Államokban.
A bajorok közlése szerint összesen 120 ezer, 2006 és 2011 között gyártott X5-ös és X6-os tulajdonosának kell útba ejteni a szervizt. A tengerentúlon értékesített modellekben a következő néhány hónapban fogják kicserélni a veszélyes alkatrészt.
Az Automobilwoche szerint múlt héten a Mercedes jelentett be visszahívást hasonló okból, a stuttgartiak 200 ezer autóban kényszerülnek biztonságosra cserélni az utasoldali légzsákot.
Az eddig 13 halálos áldozatot követelő hibás Takata-légzsákok esetében fennáll annak veszélye, hogy az aktiváló töltet túlzott erővel lép működésbe, amivel fémdarabokat repíthet az utastérbe. Az amerikai közlekedésbiztonsági hivatal folyamatosan vizsgálja, mely modellek lehetnek veszélyesek. A hónap elején újabb 35 millió aktiváló töltet visszahívásáról egyeztetett.