Beszállítók Ötödik generációs elektronikus vezérlés

Ötödik generációs elektronikus vezérlés

autopro.hu | 2012.10.05 10:38

Ötödik generációs elektronikus vezérlés

Az Allison 5. generációs elektronikus vezérlése a továbbfejlesztett sebességváltó vezérlő modul (TCM) hardveren és szoftveren kívül egy új integrált dőlésmutatót is tartalmaz, valamint egyéb, a viszonteladóknál könnyen integrálható hasznos eszközökkel is kiegészítették a kiváló üzemanyag hasznosítás és jármű-teljesítmény elérése érdekében.

Hirdetés

Az Allison Transmission elkötelezett olyan automata sebességváltók fejlesztése és gyártása iránt, mely hatékonyan és megszakítás nélkül közvetít vonóerőt a motortól a meghajtott kerekek felé. Az automata sebességváltók dizájnja és technológiája következetesen épül az Allison „Continuous Power Technology™” (CPT = Megszakítás nélküli teljesítmény technológia) védjegyére, mint a legalkalmasabb eszközre ahhoz, hogy páratlan teljesítményt és üzemanyag hasznosítást érjenek el a használatával.



Az Allison 5. generációs elektronikus vezérlését úgy tervezték, hogy a világon mindenhol illeszkedhessen az új generációs járművek elektromos-elektronikus felépítményéhez, és könnyen integrálható legyen a járműépítési folyamat során. Ezek az innovatív elektronikus vezérlések rugalmasak, optimális váltásokat tesznek lehetővé az iparágban kiemelkedőnek minősülő teljesítmény és hatékonysági mutatók elérésével, miközben megfelelnek a viszonteladók és az üzemeltetők nagyon változatos igényeinek is.


Az 5. generációs vezérléseket az Allison sebességváltók minden típusához integrálják, beleértve a nemrégiben piacra dobott H 3000 és TC10-es termékcsaládot is. Az eszköz már a járműgyártó soron programozható (End-of-Line programming), gyorsabb CAN bus kompatibilitással rendelkezik (max 500 Kbps-ig) és egy teljesen új, ütköző váltókar dizájnt is tartalmaz. Mindemellett az Allison mérnökei arra is figyeltek, hogy fejlesszék a TCM hardvert és szoftvert is, hogy gyorsabb, pontosabb adatfeldolgozást érjenek el.



Az 5. generációs vezérlésbe beépítve kapott helyett egy új dőlésmutató is, ami tovább növeli a jármű teljesítményét és hatékonyságát a megállás-indulási fázisokban. A dőlésmutató pontossága és érzékenysége növeli a Terhelés Alapú Váltás (LBSS=Load Based Shift Scheduling) teljesítményét, minthogy a váltás automatikusan, gyorsan és pontosan megtörténik a gazdaságos és a nagy teljesítményt elérő fokozatok között, ezáltal további üzemanyag megtakarítást érve el.


Az elektromos vezérlések ezen új generációja két további gyorsítási fokozatot tesz lehetővé, megerősítve a Jármű Gyorsítás Vezérlését (VAC=Vehicle Acceleration Control) annak érdekében, hogy még gazdaságosabb üzemanyag-felhasználást érjen el azáltal, hogy kontrollálja a motor üzemanyag felhasználását és moderálja az agresszív vezetési gyakorlatot.

Az Allison Transmission megszakítás nélküli teljesítményt adó technológiája (CPT), valamint a legújabb 5. generációs elektronikus vezérlése a legjobb kombináció, mely vásárlóink részére a járművek és a flották még jobb teljesítményét és hatékonyságát nyújtja, miközben fokozza az üzemanyag hasznosítását” – mondta Steve Spurlin, az Allison Transmission kiegészítő alkalmazások tervezéséért felelős mérnöke.

Kiemelt Partnereink