Álláshirdetések
Events / Courses
Legfrissebb híreink
A Renault szerint az új modelljeik megdobják majd az eladásaikat
2024.04.23 17:17Új ötletekkel készül a PEngineers a Techtogetherre
2024.04.23 16:18Új szén-dioxid-megkötő módszert tesztelését kezdi meg az OMV-Petrom
2024.04.23 15:24Achim Grewe lesz az Audi Hungaria új pénzügyi igazgatója
2024.04.23 13:22Autopro Blog
Autopro a Facebookon
Galériáink
Visszavág a Michelin, így ugrana nagyot
Az abroncsgyártó a piaci átlagnál nagyobb mértékben, 20 százalékkal növelné eladásait, és komoly összegeket takarítana meg 2020-ig.
Európa legnagyobb gumiabroncs-gyártója ötödével növelné értékesítésének volumenét 2020-ig, 2015-höz képest pedig megduplázná a szolgáltatásokból származó kétmilliárd eurós forgalmát, írja az Automobilwoche. A Michelin vezetősége nem csak a bevételi oldalhoz nyúlna hozzá, a következő 4 évben 1,2 milliárd euróval fognák kisebbre a kiadásokat.
A termelési költségeket a jelenlegi 500 millió euróról 450 millióra csökkentenék, amihez nagymértékben járhatnak hozzá az alacsony nyersanyagárak. A beszállító nem most kezdi a kiadások megvágását, a 2012-től 2016-ig tartó időszakban becslések szerint 200-250 millió eurót takarítottak meg így.
A pénzügyi törekvések meghozták eredményüket, több befektetési bank is pozitívan értékelte a Michelint. A francia gumiabroncsgyártó forgalma egy százalékkal nőtt az idei első negyedévben, a további növekedés motorja leginkább az európai piac lehet, de a fejlődő piacok, Kína és India is tartogathat még kellemes meglepetést a vállalat számára.