Beszállítók 30 millió új autóba kerülhet magyar navigáció

30 millió új autóba kerülhet magyar navigáció

autopro.hu/G.I. | 2016.04.20 08:15

30 millió új autóba kerülhet magyar navigáció

A budapesti központú NNG világcéggel is stratégiai megállapodást kötött a kormány. Utóbbi fél szerint ez azt üzeni, hogy nem keres olcsóbb munkaerőt a vállalat, inkább itthon fejleszt.

Hirdetés

A 2004-ben NavNGo néven magyar és izraeli magánszemélyek által alapított vállalkozás napjainkban Európa egyik legdinamikusabban növekvő vállalata: 2013 óta minden évben 20 százalék körüli a létszámbővülés. A jelenleg közel 900 főt foglalkoztató vállalkozás globális jelenlétét világszerte 12 iroda és 4 képviselet biztosítja: ott vannak Kínában, Japánban, az USA-ban és Ausztráliában is. Termékeik több mint 190 országban, 50 különféle nyelven érhetők el. Az iGO Navigációt használó eszközök száma meghaladta a 20 milliót, emellett a szoftver az elkövetkező években 30 autómárka több mint 30 millió járművébe fog bekerülni.

A globálissá váló jelenlét ellenére az NNG vezetősége határozottan kitart amellett, hogy a fejlesztési munkát és a cég központi tevékenységét Magyarországon tartsa. Tavaly Szegeden nyitott új fejlesztőközpontjának megnyitása is ezt a szándékot erősíti. A cég budapesti központja 2012-ben az év irodája lett.

Az egyedi navigációs szoftvereket fejlesztő, budapesti székhelyű NNG a Magyar Kormány 66. stratégiai partnere. A világszerte milliók által használt iGO navigációs programot kifejlesztő vállalat az első partner 2016-ban.

A stratégiai partnerségi program célja a Nemzeti Befektetési Ügynökség tájékoztatás alapján a hazánkban letelepült vállalatok befektetéseinek ösztönzése, a foglalkoztatottak számának növelése, a magasabb hozzáadott értékű termelés megvalósítása, a vállalatok bekapcsolódása a szakképzésbe, valamint a hazai beszállítókkal szorosabb kapcsolat kiépítése. A magyar kormány stratégiai partnerei jelenleg több mint 200 ezer embernek adnak munkát, és jelenleg közel 15 ezer fővel foglalkoztatnak több munkavállalót, mint a stratégiai megállapodások megkötésének időpontjában. A stratégiai partnerek hazai beszállítói aránya az aláírás óta átlagosan 4 százalékkal növekedett.

Kiemelt Partnereink